RideATAXIA Europe: De FAntastische fietstocht 2.0!

Kom jij ook? Ook dit jaar hebben we weer een promotiefilmpje gesponsord gekregen die vanaf drie weken voor de FAntastische fietstocht 2.0 een paar keer per uur uitgezonden zal worden op Studio040.

Klik HIER voor het filmpje

RideATAXIA Europe – de FAntastische fietstocht 2.0

Het succes van twee jaar geleden willen we graag weer beleven, daar zijn jullie voor nodig! Door mee te doen kunt u bijdragen aan genezing van FA! Met het inschrijfgeld, €12 voor een volwassene en €5 voor een kind, sponsort u wetenschappelijk onderzoek.

De FAntastische fietstocht 2.0 start in Geldrop (dichtbij Eindhoven) bij fietsvereniging TML

Dommelstreek. Er zijn verschillende routes met lengtes van 3, 17, 50 en 81 km op verharde wegen.  Daarnaast is er een onverharde route van 35 km (met voorrijders en/of GPS).

Iedereen is welkom: Van jong tot oud en van mountainbikers tot handbikers. Doe mee en meld je HIER aan!

RideATAXIA

De eerste RideATAXIA werd georganiseerd door Kyle Bryant in 2007. Zijn inspiratie komt door zijn diagnose op 17-jarige leeftijd gevolgd door de ontdekking dat hij op eigen kracht toch lange afstanden kan afleggen op een trike.

RideATAXIA is gegroeid tot een programma van Friedreich Ataxia Research Alliance (FARA) en organiseert uitdagende fietstochten voor het hele gezin.

Afkomstig uit de hele wereld komen mensen samen op RideATAXIA evenementen voor vriendschap, de mogelijkheid om de FAmilie te laten groeien en samen te strijden naar behandeling van FA.