2 december 2023 ontwikkelingen en ontmoeting rondom FA.

De FA-dag op 2 december organiseert Spierziekten Nederland met hulp van Stichting-FAN en het Radboudumc.

Het Radboudumc gaat zich aansluiten bij een wereldwijd FA-netwerk waarin internationale onderzoeken gaan plaatsvinden. Dit is een belangrijke stap voor het FA-onderzoek in Nederland en een belangrijk thema deze dag.

Ook praten experts vanuit het Radboudumc je bij over de laatste ontwikkelingen op het gebied van zorg en onderzoek.

Naast deze mijlpalen is er ruim gelegenheid elkaar te ontmoeten en om ervaringsdeskundige op het gebied van hulpmiddelen (bv een hulphond)/ ouderschap/ studeren/ zelfstandig wonen en nog veel meer de hemd van het lijf te vragen.

Je ziet een speciaal voor FA ontwikkeld theaterstuk én ontmoet Jetze Plat, paralympisch sporter met een indrukwekkend verhaal op de FA-dag.

Praktische informatie:

• Datum: 2 dec
  • Tijd: 10.00-16.00

De dag is inclusief koffie en thee, een uitgebreide lunch en borrel met een hapje.

• Locatie: Van der Valk hotel LENT, Hertog Eduardplein 4, 6663 AN Nijmegen.

Er is een goede parkeergelegenheid en het Van der Valk ligt op 50 meter afstand van treinstation LENT.

• Eigen bijdrage: € 10 p.p. voor leden van Spierziekten Nederland en € 15 euro p.p. voor anderen.

Voor mensen met een kleine beurs zijn er plekken gereserveerd door Stichting-FAN, wil je hiervan gebruik maken mail dan naar info@stichting-fan.nl.

Kortom, een dag die je niet wilt missen. En wij jou niet, want samen staan we sterker! Aanmelden kan hier.  Hopelijk zien we je 2 december in Lent!